HiZMET İÇİ EĞİTİM ONAY SÜREÇLERİNE İLİŞKİN TALEPLERİMİZİ MEB'E İLETTİK
OKUL HEMŞiRELERiNiN SORUNLARI VE ÇÖZÜM ÖNERiLERiNE iLiŞKiN GÖRÜŞ VE ÖNERiLERiMiZi MEB’E SUNDUK
MEB’DEN iKiNCi iL DIŞI YER DEĞiŞTiRME HAKKININ TANINMASINI TALEP ETTİK
EĞİTİMDE HER TÜRLÜ ŞİDDETE SON! GÜVENLİ OKUL, SAĞLIKLI EĞİTİM İSTİYORUZ!
SÖZLEŞMELİ ÖĞRETMENLERİN MAZERET TAYİNİ HAKKI İÇİN VERDİĞİMİZ MÜCADELE KAZANIMLA SONUÇLANDI!
25 Ekim 2022
14-18 Kasım 2022 tarihleri arasında gerçekleşecek olan ara tatilde yapılacak olan mesleki çalışmaların ne şekilde yapılacağını, bu konuda ivedilikle açıklama yapılmasını ve sendikamıza bilgi verilmesini Milli Eğitim Bakanlığı'ndan istedik.
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞINA
ANKARA
Bakanlığınıza bağlı eğitim kurumlarında 14-18 Kasım 2022 tarihleri arasında gerçekleşecek olan mesleki çalışmaların yüz yüze mi yoksa uzaktan mı yapılacağı hususunda tarafınızca bir açıklama yapılmadığı için tereddütte düşülmüştür.
Eğitim emekçilerinin aile bütünlüğü (özellikle farklı illerde çalışan öğretmenler) göz önünde tutularak mesleki çalışmaların nasıl yapılacağının şimdiden açıklanması oluşabilecek mağduriyetlerin önüne geçecektir.
14-18 Kasım 2022 tarihleri arasında gerçekleşecek olan ara tatildeki mesleki çalışmaların ne şekilde yapılacağının ivedilikle açıklanmasını ve konu ile ilgili sendikamızın bilgilendirilmesini talep ederiz.
Kadem ÖZBAY
Genel Başkan