EĞİTİMİ KUŞATAN ŞİDDETE KARŞI ALANLARDAYDIK!
“EĞİTİMDE ŞİDDETLE MÜCADELE: GÜVENLİ OKULLAR MÜMKÜN MÜ?” RAPORUMUZ YAYINDA!
HiZMET İÇİ EĞİTİM ONAY SÜREÇLERİNE İLİŞKİN TALEPLERİMİZİ MEB'E İLETTİK
OKUL HEMŞiRELERiNiN SORUNLARI VE ÇÖZÜM ÖNERiLERiNE iLiŞKiN GÖRÜŞ VE ÖNERiLERiMiZi MEB’E SUNDUK
MEB’DEN iKiNCi iL DIŞI YER DEĞiŞTiRME HAKKININ TANINMASINI TALEP ETTİK
21 Haziran 2022
Başarı ve Üstün Başarı Belgesi ile ilgili Milli Eğitim Bakanlığı'na taleplerimizi ilettik.Milli Eğitim Bakanlığı'na gönderdiğimiz yazı;
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞINA
ANKARA
Milli Eğitim Bakanı Sayın Mahmut Özer’in 16.01.2022 tarihli açıklamasında, idari personel ve öğretmenlere bir buçuk yıllık uzaktan eğitim sürecinden yüz yüze eğitime geçiş sürecindeki başarılı çalışmaları ve emekleri nedeniyle başarı belgesi düzenlenerek gönderildiği belirtilmişti.
Yine Milli Eğitim Bakanı Sayın Özer 13.06.2022 tarihli açıklamasında da Covid-19 sürecinde verilen aranın ardından okulların açık tutulması, eğitimin kesintisiz olarak okullarda sürdürülebilmesi için fedakarca çalışmalarda bulunan tüm öğretmen ve idarecilere tekrar başarı belgesi gönderildiğini belirtmiştir.
Ancak bazı valilik ve kaymakamlıkların başarı belgelerini eğitim çalışanlarına ulaştırmadıkları bilgileri sendikamıza gelmektedir. Konunun incelenerek,
-Valilik ve kaymakamlıkların uyarılmasını,
-Üç başarı belgesi olan eğitim çalışanlarına üstün başarı belgesi verilmesinin sağlanmasını,
-İdari personel ve öğretmenler dışındaki personele de başarı belgesi verilmesini
talep ederiz.
Kadem ÖZBAY Genel Başkan