HiZMET İÇİ EĞİTİM ONAY SÜREÇLERİNE İLİŞKİN TALEPLERİMİZİ MEB'E İLETTİK
OKUL HEMŞiRELERiNiN SORUNLARI VE ÇÖZÜM ÖNERiLERiNE iLiŞKiN GÖRÜŞ VE ÖNERiLERiMiZi MEB’E SUNDUK
MEB’DEN iKiNCi iL DIŞI YER DEĞiŞTiRME HAKKININ TANINMASINI TALEP ETTİK
EĞİTİMDE HER TÜRLÜ ŞİDDETE SON! GÜVENLİ OKUL, SAĞLIKLI EĞİTİM İSTİYORUZ!
SÖZLEŞMELİ ÖĞRETMENLERİN MAZERET TAYİNİ HAKKI İÇİN VERDİĞİMİZ MÜCADELE KAZANIMLA SONUÇLANDI!
05 Mayıs 2011
Eğitim-İş olarak bu yıl 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Bayramı'nı Taksim'de yoğun bir katılımla ve büyük bir coşkuyla kutladık. İstanbul'daki kutlamalara Genel Merkez Yönetim Kurulu üyelerimizin yanısıra, şube ve temsilciliklerimizden de geniş ölçekli katılım sağlandı.
Gerek yöneticilerimiz, gerekse üyelerimizle birlikte coşkulu bir şekilde alanlarda Eğitim-İş'in bayraklarını dalgalandırırken; emekten, birlik ve beraberlikten yana sloganlar attık.
Eğitim-İş olarak, alanlarda sergilediğimiz kararlı ve dik duruşla, her 1 Mayıs’ta olduğu gibi meydanlarda karanlığın, emperyalistlerin, kuşatmacıların, işgalcilerin, gerici ve yobazların, Atatürk ve Cumhuriyet düşmanlarının üzerine yürüyüdük ve yürümeye devam edeceğiz.