SAFRANBOLU’DA ÇOCUKLARIMIZIN GELECEĞİ VE TARİHİ MİRAS GASP EDİLİYOR!
Bu Ülkenin Kurucu Değerleri Taratışmaya Açık Değildir!
Ayrımcı, Cinsiyetçi ve Aşağılayıcı Dili Kınıyoruz
SINAV KOMİSYONLARINA İLİŞKİN BELiRSiZLiKLERiN GiDERiLMESi iÇiN MEB’E BAŞVURDUK!
TUTSAK GAZETECİ İSMAİL ARI’NIN ANKARA’DA GÖRÜLEN DURUŞMASINA KATILDIK
19 Mayıs 2026
Eğitim-İş olarak 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı’nda Sıhhiye Zafer Anıtı’ndaki çelenk törenine katıldık.
Törene Genel Başkanımız Kadem Özbay, Genel Sekreterimiz Seher Ergin, Genel Mali Sekreterimiz Doğan Dağdelen, Genel Özlük-Hukuk ve TİS Sekreterimiz Yeliz Toy, Genel Eğitim Sekreterimiz Veli Fırat Şimşek, Konfederasyonumuz Kamu-İş’in MYK üyeleri, sendikamızın üyeleri ve bağlı sendikaların yöneticileri katıldı.
Büyük Önderimiz Mustafa Kemal Atatürk’ün izinde verdiğimiz laik ve bilimsel eğitim mücadelemizle “fikri hür, irfanı hür, vicdanı hür” nesiller yetiştirmeye devam edeceğiz.
19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramımız kutlu olsun!