EĞİTİMİ KUŞATAN ŞİDDETE KARŞI ALANLARDAYDIK!
“EĞİTİMDE ŞİDDETLE MÜCADELE: GÜVENLİ OKULLAR MÜMKÜN MÜ?” RAPORUMUZ YAYINDA!
HiZMET İÇİ EĞİTİM ONAY SÜREÇLERİNE İLİŞKİN TALEPLERİMİZİ MEB'E İLETTİK
OKUL HEMŞiRELERiNiN SORUNLARI VE ÇÖZÜM ÖNERiLERiNE iLiŞKiN GÖRÜŞ VE ÖNERiLERiMiZi MEB’E SUNDUK
MEB’DEN iKiNCi iL DIŞI YER DEĞiŞTiRME HAKKININ TANINMASINI TALEP ETTİK
05 Mayıs 2010
Siirt’te yaşanan olaylarla ilgili olarak basını günah keçisi yerine koyup suçlayan Sayın Milli Eğitim Bakanı Nimet ÇUBUKÇU’nun 2008’den bu yana iki yıldır Siirt Milli Eğitim Müdürü iken geçici görevle Edirne Milli Eğitim Müdürü olarak görev yapan Şerafettin DEMİRCİ’den haberi yok mu? Siirt’i iki yıldır müdürsüz bırakan Sayın Bakan, Siirt’i ve Siirt halkını yok mu saymaktadır? ‘Saldım çayıra, mevlam gayıra’ anlayışı ile milli eğitimi yönetmeye çalışan sayın bakanı bir kez daha görev ve sorumluluklarını yerine getirmeye davet ediyoruz.
Eğitim-İş Genel Merkez Yönetim Kurulu