HiZMET İÇİ EĞİTİM ONAY SÜREÇLERİNE İLİŞKİN TALEPLERİMİZİ MEB'E İLETTİK
OKUL HEMŞiRELERiNiN SORUNLARI VE ÇÖZÜM ÖNERiLERiNE iLiŞKiN GÖRÜŞ VE ÖNERiLERiMiZi MEB’E SUNDUK
MEB’DEN iKiNCi iL DIŞI YER DEĞiŞTiRME HAKKININ TANINMASINI TALEP ETTİK
EĞİTİMDE HER TÜRLÜ ŞİDDETE SON! GÜVENLİ OKUL, SAĞLIKLI EĞİTİM İSTİYORUZ!
SÖZLEŞMELİ ÖĞRETMENLERİN MAZERET TAYİNİ HAKKI İÇİN VERDİĞİMİZ MÜCADELE KAZANIMLA SONUÇLANDI!
04 Aralık 2012
Ataması yapılmayan öğretmenler sendikamızı ziyaret ederek Genel Başkanımız Veli Demir ve Merkez Yönetim Kurulu Üyelerimizle görüştü.
Şubat’ta 30 bin adil atama yapılmasını istediklerini ve bunun için Başbakan Recep Tayyip Erdoğan’dan randevu istediklerini belirten öğretmenler, randevu talepleri gerçekleşinceye kadar Abdi İpekçi Parkı'nda oturma eylemine devam edeceklerini kaydetti. 29 Aralık’ta Ankara’da gerçekleştirecekleri eylem için sendikamızdan destek isteyen öğretmenler, Eğitim-İş’in bugüne kadarki desteği için Genel Başkanımıza teşekkür etti.
Genel Başkanımız Veli Demir de Eğitim-İş’in, ataması yapılmayan öğretmenlerin her zaman yanında olacağını ve her türlü desteği vereceğini söyledi.
Genel Sekreterimiz Şenol Eyüboğlu, Genel Mali Sekreterimiz Dilek Yurdugül ve Genel Özlük-Hukuk Sekreterimiz Ömer Arslan daha sonra ataması yapılmayan öğretmenlerle yemekte biraraya geldi.