HiZMET İÇİ EĞİTİM ONAY SÜREÇLERİNE İLİŞKİN TALEPLERİMİZİ MEB'E İLETTİK
OKUL HEMŞiRELERiNiN SORUNLARI VE ÇÖZÜM ÖNERiLERiNE iLiŞKiN GÖRÜŞ VE ÖNERiLERiMiZi MEB’E SUNDUK
MEB’DEN iKiNCi iL DIŞI YER DEĞiŞTiRME HAKKININ TANINMASINI TALEP ETTİK
EĞİTİMDE HER TÜRLÜ ŞİDDETE SON! GÜVENLİ OKUL, SAĞLIKLI EĞİTİM İSTİYORUZ!
SÖZLEŞMELİ ÖĞRETMENLERİN MAZERET TAYİNİ HAKKI İÇİN VERDİĞİMİZ MÜCADELE KAZANIMLA SONUÇLANDI!
26 Ağustos 2011
Bugün saat 09:00'da Ataması Yapılmayan Öğretmenler Platformu'nun düzenlediği eyleme Eğitim-İş olarak destek verdik. Eyleme sendikamız adına katılan Genel Eğitim Sekreteri Mehmet Akıncı, eylemde bir konuşma yaparak, atanamayan öğretmenlere şu sözlerle seslendi:
" Anadolu'nun dört bir yanından hoşgeldiniz öğretmen kardeşlerim! İktidar bundan 10 yıl önce bu ülkede işsizliği bitireceğine dair söz vermişti. O zaman 70 bin civarında atanamayan öğretmen vardı; bugün ise bu sayı 300 bin. Türkiye'de uygulanan soyguncu emperyalist düzen ve 30 yıldır bu ülkeye dayatılan özelleştirme politikaları sorgulanmadan, bugün sorunlarımıza çare bulamayız. Eğitim-İş olarak maddi ve manevi olarak haklı davanızın yanındayız. Sendikam adına ve 30 yıllık bir öğretmen olarak, sizleri burada gördüğü için yüreği yanan bir öğretmen olarak, bu eylemden ötürü hepinizi kutluyorum."