HiZMET İÇİ EĞİTİM ONAY SÜREÇLERİNE İLİŞKİN TALEPLERİMİZİ MEB'E İLETTİK
OKUL HEMŞiRELERiNiN SORUNLARI VE ÇÖZÜM ÖNERiLERiNE iLiŞKiN GÖRÜŞ VE ÖNERiLERiMiZi MEB’E SUNDUK
MEB’DEN iKiNCi iL DIŞI YER DEĞiŞTiRME HAKKININ TANINMASINI TALEP ETTİK
EĞİTİMDE HER TÜRLÜ ŞİDDETE SON! GÜVENLİ OKUL, SAĞLIKLI EĞİTİM İSTİYORUZ!
SÖZLEŞMELİ ÖĞRETMENLERİN MAZERET TAYİNİ HAKKI İÇİN VERDİĞİMİZ MÜCADELE KAZANIMLA SONUÇLANDI!
22 Kasım 2011
Türkiye'nin 81 ilinden gelen ataması yapılmayan öğretmenler 19 Kasım Cumartesi günü saat 09:30’da Demirtepe Köprüsü’nde toplanarak başlattıkları yürüyüşün ardından Kızılay’da büyük bir eylem gerçekleştirdiler. 31 Ekim'de koşulsuz atama talebiyle ve tüm ataması yapılmayan öğretmenler adına yola çıkan bir grup öğretmen de Samsun’dan Ankara’ya bir yürüyüş başlatmışlardı.
Milletvekilleri ve sivil toplum örgütleri temsilcilerinin de destek verdiği eyleme, Eğitim-İş adına Genel Başkan Veli Demir ve Basın Yayın ve Uluslar arası İlişkiler Sekreteri Barış Düdü katıldılar.
Kızılay Güvenpark’ta durdurulan kortej bir oturma eylemi gerçekleştirdi. Milli Eğitim Bakanlığı önünde yapılacak basın açıklaması için milletvekilleri, sendika temsilcileri ve öğretmenlerden 80 kişilik bir heyet oluşturuldu ve bakanlık önünde bir basın açıklaması gerçekleştirildi. Yapılan açıklamada, ataması yapılmayan 300 bin öğretmenin en kısa sürede atanabilmesi için çalışmalara başlanması ve acil projeler geliştirilmesi gerektiği belirtilirken, Ağustos ayı için verilen 55 bin atamanın 11 bininin yapılmasının ardından, geriye kalan 44 bin atamanın da 2011 yılı sonlanmadan yapılması talep edildi.
Eğitim-İş olarak ataması yapılmayan öğretmenlerin seslerini duyurmalarında kendilerine destek olmaya devam edeceğiz.