EĞİTİMİ KUŞATAN ŞİDDETE KARŞI ALANLARDAYDIK!
“EĞİTİMDE ŞİDDETLE MÜCADELE: GÜVENLİ OKULLAR MÜMKÜN MÜ?” RAPORUMUZ YAYINDA!
HiZMET İÇİ EĞİTİM ONAY SÜREÇLERİNE İLİŞKİN TALEPLERİMİZİ MEB'E İLETTİK
OKUL HEMŞiRELERiNiN SORUNLARI VE ÇÖZÜM ÖNERiLERiNE iLiŞKiN GÖRÜŞ VE ÖNERiLERiMiZi MEB’E SUNDUK
MEB’DEN iKiNCi iL DIŞI YER DEĞiŞTiRME HAKKININ TANINMASINI TALEP ETTİK
14 Ağustos 2011
13 Ağustos 2011 Cumartesi günü Şırnak-Beytüşşebap yakınlarındaki Ayvalık bölgesinde emperyalizmle işbirliği halinde olan teröristlerin saldırısı sonucunda 3 askerimiz şehit olmuştur.
Demokrasiyi kendi açılarından yorumlayan, demokratik özerklik gibi çeşitli söylemler ile ülkemizde etnik ayrımcılığın ateşini yakanlar, emperyalizmin ekmeğine yağ sürerek, Türk ulusuna acı çektirmektedirler.
Şu gerçek bilinmelidir ki; terör örgütünün, mevcut siyasi yapının iradesizliğinden de güç alarak Anadolu’da yüzyıllardır örülen kardeşliği nefrete dönüştürüp, ayrılıkçı hedeflerine ulaşmasına Türk ulusu tarafından asla izin verilmeyecektir.
Eğitim-İş olarak, terör örgütünün ulusumuzun birliğine yönelik saldırısını kınıyor, şehitlerimizin ailelerine ve Türk ulusuna baş sağlığı diliyoruz.
Merkez Yönetim Kurulu