HiZMET İÇİ EĞİTİM ONAY SÜREÇLERİNE İLİŞKİN TALEPLERİMİZİ MEB'E İLETTİK
OKUL HEMŞiRELERiNiN SORUNLARI VE ÇÖZÜM ÖNERiLERiNE iLiŞKiN GÖRÜŞ VE ÖNERiLERiMiZi MEB’E SUNDUK
MEB’DEN iKiNCi iL DIŞI YER DEĞiŞTiRME HAKKININ TANINMASINI TALEP ETTİK
EĞİTİMDE HER TÜRLÜ ŞİDDETE SON! GÜVENLİ OKUL, SAĞLIKLI EĞİTİM İSTİYORUZ!
SÖZLEŞMELİ ÖĞRETMENLERİN MAZERET TAYİNİ HAKKI İÇİN VERDİĞİMİZ MÜCADELE KAZANIMLA SONUÇLANDI!
25 Aralık 2021
Eğitim alanında uzman isimlerden oluşan Eğitim-İş Bilim Kurulu ilk toplantısını gerçekleştirdi.
Toplantıya Genel Başkanımız Kadem Özbay, Prof. Dr. Nizamettin Koç, Prof. Dr. Nuri Doğan, Prof. Dr. Erdinç Çakıroğlu, Doç. Dr. Ayhan Ural ve Dr. Ersoy Karabay katıldı. Toplantıya katılamayan üyelerle de zoom bağlantısı gerçekleştirildi.
Genel Başkanımız Kadem Özbay, gündeme ilişkin değerlendirmelerde bulundu ve siyasi iktidarın eğitim sistemi üzerinde yarattığı tahribata ilişkin sendikamızın duruşunu ifade etti. Ardından, çeşitli alanlarda uzman olan akademisyenlerle, eğitim sisteminin sorunları tartışıldı. Sendikamızın, siyasal, toplumsal, ekonomik, sağlık ve kültürel alanlarda uygulama politikaları oluşturmasına destek olacak, sendikal çalışmalarımızı geliştirmeye dönük görüş ve öneriler alındı. Ayrıca yapılacak çalışmaların broşür, dergi ve kitap gibi basılı materyallere dönüştürülmesi yönünde fikir birliğine varıldı.