EĞİTİMİ KUŞATAN ŞİDDETE KARŞI ALANLARDAYDIK!
“EĞİTİMDE ŞİDDETLE MÜCADELE: GÜVENLİ OKULLAR MÜMKÜN MÜ?” RAPORUMUZ YAYINDA!
HiZMET İÇİ EĞİTİM ONAY SÜREÇLERİNE İLİŞKİN TALEPLERİMİZİ MEB'E İLETTİK
OKUL HEMŞiRELERiNiN SORUNLARI VE ÇÖZÜM ÖNERiLERiNE iLiŞKiN GÖRÜŞ VE ÖNERiLERiMiZi MEB’E SUNDUK
MEB’DEN iKiNCi iL DIŞI YER DEĞiŞTiRME HAKKININ TANINMASINI TALEP ETTİK
08 Eylül 2012
Milli Eğitim Bakanlığı illere gönderdiği yazıda ''Bilişim Sistemleri Kullanım Taahhütnamesi''ni tüm bakanlık personelinden imzalamasını istemektedir.Sendikamız, bu konu ile ilgili olarak bakanlığa yazdığı yazıda;" bu işlemin suç teşkil ettiğini,üyelerimizin söz konusu taahhütnameyi imzalamayacağını" belirtmiştir.
Okul müdürleri,personelinden bu taahhütnameyi imzalamalarını sözlü olarak isterse,okul müdürlüklerine ekteki dilekçe verilecek, okul müdürlüğü dilekçeye cevaben yazılı olarak taahütnameyi imzalama talimatı verir ise taaahütname ''okul müdürünün yazılı talimatı üzerine imzalanmıştır'' ibaresi yazılarak imzalanacaktır.
Dilekçe örneği
Eğitim-iş Genel Merkezinin MEB'na yazdığı yazı