HiZMET İÇİ EĞİTİM ONAY SÜREÇLERİNE İLİŞKİN TALEPLERİMİZİ MEB'E İLETTİK
OKUL HEMŞiRELERiNiN SORUNLARI VE ÇÖZÜM ÖNERiLERiNE iLiŞKiN GÖRÜŞ VE ÖNERiLERiMiZi MEB’E SUNDUK
MEB’DEN iKiNCi iL DIŞI YER DEĞiŞTiRME HAKKININ TANINMASINI TALEP ETTİK
EĞİTİMDE HER TÜRLÜ ŞİDDETE SON! GÜVENLİ OKUL, SAĞLIKLI EĞİTİM İSTİYORUZ!
SÖZLEŞMELİ ÖĞRETMENLERİN MAZERET TAYİNİ HAKKI İÇİN VERDİĞİMİZ MÜCADELE KAZANIMLA SONUÇLANDI!
03 Haziran 2017
Eğitim-İş, büyük önder Mustafa Kemal Atatürk'ün, Samsun'a çıkarak, bağımsızlık ve özgürlük meşalesini yakmasının 98. yıldönümü nedeniyle düzenlediği mektup yarışmasında dereceye giren gençlerle birlikte Anıtkabir’i ziyaret etti.
Eğitim-İş heyeti Aslanlı Yol’dan geçerek Atatürk’ün mozolesine geldi. Genel Başkan Mehmet Balık’ın mozoleye çelenk koymasının ardından saygı duruşunda bulunan heyet, daha sonra Misak’ı Milli Kulesi’ne geçti.
Genel Başkan Mehmet Balık Anıtkabir Özel Defterine şunları yazdı:
“Büyük Önderimiz
Başöğretmen Atatürk,
Cumhuriyeti emanet ettiğiniz gençlerimizle birlikte huzurlarınızdayız.
Samsun'a çıkarak, bağımsızlık ve özgürlük meşalesini yakmanızın 98. Yıldönümü nedeniyle gerçekleştirdiğimiz yarışmada, yurdun dört bir yanından gençlerimiz, size olan sevgilerini özlemlerini yazdıkları mektuplarda dile getirdi.
Onlar ülkenin bu karanlık günlerinde bile -tıpkı sizin de söylediğiniz gibi- gençliğin nasıl da umut olduğunu gösterdi.
Kimsenin şüphesi olmasın ki gençlerimiz, Cumhuriyet'in temel değerlerine, laik, demokratik Türkiye Cumhuriyeti'ne sahip çıkarak, çağdaş Türkiye’nin meşalesini taşımaya devam edecektir.
Cumhuriyetin öğretmenleri olarak bizler ise sizin ilke ve devrimlerinizin yolunda yürümeye, cumhuriyeti öğretmeye ve savunmaya devam edeceğiz.
İziniz, izimiz
Yolunuz, yolumuz olacaktır.
Saygılarımızla”