HiZMET İÇİ EĞİTİM ONAY SÜREÇLERİNE İLİŞKİN TALEPLERİMİZİ MEB'E İLETTİK
OKUL HEMŞiRELERiNiN SORUNLARI VE ÇÖZÜM ÖNERiLERiNE iLiŞKiN GÖRÜŞ VE ÖNERiLERiMiZi MEB’E SUNDUK
MEB’DEN iKiNCi iL DIŞI YER DEĞiŞTiRME HAKKININ TANINMASINI TALEP ETTİK
EĞİTİMDE HER TÜRLÜ ŞİDDETE SON! GÜVENLİ OKUL, SAĞLIKLI EĞİTİM İSTİYORUZ!
SÖZLEŞMELİ ÖĞRETMENLERİN MAZERET TAYİNİ HAKKI İÇİN VERDİĞİMİZ MÜCADELE KAZANIMLA SONUÇLANDI!
08 Aralık 2012
Eğitim çalışanlarının, tüm emekçilerin, günden güne yoksullaşan halkımızın ve karanlığa sürüklenen ülkemizin umudu olan Eğitim-İş, en sade üyemizden başkanlarımıza kadar bütün arkadaşlarımızın özverili çalışmaları sonucunda, eğitim çalışanlarının takdirini kazanarak üye sayısını hızla artırmaya devam etmektedir.
Yurtseverlere, sınıf mücadelesi veren aydınlara ve kurumlara karşı kapanların kurulduğu bir dönemde, yılmadan mücadele hırsını ortaya koyan, sendikacılık derdi olan tüm örgütümüzü en içten duygularla kutluyoruz.
Yeni üyelerimizin katılımıyla yeni temsilciliklerimizin de sayısı artıyor. Muş İl Temsilciliğimiz, Van Erciş, Saray, Çaldıran, Muradiye ve Başkale İlçe Temsilciliklerimiz, Şırnak Beytüşşebap İlçe Temsilciliğimiz, Şanlıurfa Siverek İlçe Temsilciliğimiz, Kars Kağızman İlçe Temsilciliğimiz emek mücadelesinde sendikamıza yeni bir heyecan ve güç kazandırmıştır.
Yeni temsilciliklerimizden aldığımız güçle, daha önce olduğu gibi, bundan sonra da hem Cumhuriyet Devriminin kazanımlarını sahiplenmeye ve yüceltmeye; hem de sınıfsal haklarımızı geliştirerek, kazanımlarımızı her türlü sömürüye ve saldırıya karşı savunmaya devam edeceğiz. Sendikamızın kuruluşundan bu yana Eğitim-İş’e emek veren, katkı sunan herkese teşekkür ediyoruz.
Eğitim çalışanlarının yegane temsilcisi Eğitim-İş; yolun açık olsun…