EĞİTİMİ KUŞATAN ŞİDDETE KARŞI ALANLARDAYDIK!
“EĞİTİMDE ŞİDDETLE MÜCADELE: GÜVENLİ OKULLAR MÜMKÜN MÜ?” RAPORUMUZ YAYINDA!
HiZMET İÇİ EĞİTİM ONAY SÜREÇLERİNE İLİŞKİN TALEPLERİMİZİ MEB'E İLETTİK
OKUL HEMŞiRELERiNiN SORUNLARI VE ÇÖZÜM ÖNERiLERiNE iLiŞKiN GÖRÜŞ VE ÖNERiLERiMiZi MEB’E SUNDUK
MEB’DEN iKiNCi iL DIŞI YER DEĞiŞTiRME HAKKININ TANINMASINI TALEP ETTİK
23 Aralık 2019
Eğitim-İş olarak, gericilerin 23 Aralık 1930’da vahşice şehit ettiği Asteğmen Mustafa Fehmi Kubilay, Bekçi Hasan ve Bekçi Şevki, pazartesi günü Menemen’de andık.
Törenlere Genel Başkanımız Orhan Yıldırım, Genel Eğitim Sekreterimiz Suat Özkolay, Konfederasyonumuz Birleşik Kamu-İş Genel Başkanı Mehmet Balık, İzmir 1,2,3,4 No’lu Şube Başkanlarımız ve Yönetim Kurulu Üyeleri, Aydın ve Manisa Şube Başkanlarımız ve Yönetim Kurulu Üyeleri ile çok sayıda Eğitim-İş üyesi katıldı.
Şehit Asteğmen Kubilay Anıtı'na çelenk bırakılmasının ardından, sivil toplum örgütleri ile vatandaşların katıldığı 'Demokrasi ve Laiklik' yürüyüşü Şehir Stadı önünden başladı. Binlerce kişi, ellerinde Türk bayrakları ile yürüyüşe katıldı. Kilometrelerce yürüyen İzmirliler, 'Mustafa Kemal'in askeriyiz' sloganı attı.