HiZMET İÇİ EĞİTİM ONAY SÜREÇLERİNE İLİŞKİN TALEPLERİMİZİ MEB'E İLETTİK
OKUL HEMŞiRELERiNiN SORUNLARI VE ÇÖZÜM ÖNERiLERiNE iLiŞKiN GÖRÜŞ VE ÖNERiLERiMiZi MEB’E SUNDUK
MEB’DEN iKiNCi iL DIŞI YER DEĞiŞTiRME HAKKININ TANINMASINI TALEP ETTİK
EĞİTİMDE HER TÜRLÜ ŞİDDETE SON! GÜVENLİ OKUL, SAĞLIKLI EĞİTİM İSTİYORUZ!
SÖZLEŞMELİ ÖĞRETMENLERİN MAZERET TAYİNİ HAKKI İÇİN VERDİĞİMİZ MÜCADELE KAZANIMLA SONUÇLANDI!
22 Ocak 2010
Eğitim-İş Sendikası Genel Başkanı Yüksel Adıbelli, Milli Eğitim Bakanlığı'nın iddia ettiği gibi e-okul sistemindeki sorunun giderilmediğini ve bugün tüm Türkiye'ye'de okulların yüzde 50'sinden fazlasının bugün karne veremediğini söyledi.
İzmir'de temaslarda bulunan Adıbelli, bugün karne günü olması dolayısıyla sendika olarak e-okul uygulamasının sonuçlarını izlediklerini belirtti. Son günlerde e-okul sisteminin çalışmadığını ve iflas noktasına geldiğini dile getiren Adıbelli şunları söyledi:
"Ancak buna rağmen Milli Eğitim Bakanlığı, bugün karnelerin sorunsuz şekilde dağıtılacağını iddia etmişti. Oysa ki bugün İzmir'deyim ve İzmir'deki okulların bir çoğu karne dağıtamıyor. Diğer illerimizden de benzer telefonlar sendikamıza ulaştı. Demek ki Bakanlığa bağlı Eğitim Teknolojileri Genel Müdürlüğü'nün bu sistemde geri kaldığı, teknik donanım ve personel açısından yetersizliği ortaya çıkmıştır. Bize ulaşan şikayetlere göre Türkiye çapında bir çok öğretmen gün içerisinde e-okula bir türlü ulaşamamış, dün akşam hepsi evlerinde sabahlara kadar çalışarak karneleri hazırlamaya çalıştılar. Hatta büyük bir kısmı mesaiden sonra internet kafelerden karne bastırmaya çalıştı. Bu sistemin iflasıdır."