EĞİTİMDE HER TÜRLÜ ŞİDDETE SON! GÜVENLİ OKUL, SAĞLIKLI EĞİTİM İSTİYORUZ!

24 Haziran 2026

Eğitim ortamlarının güvenli alanlar olmaktan çıktığı, en meşru haklarını dile getiren eğitim emekçilerinin polis şiddetine uğradığı, meslek onurumuzun sistematik biçimde değersizleştirildiği ve öğrencilerimizin geleceğe dair umutlarının zayıflatıldığı bu süreç tahammül sınırlarını çoktan aşmıştır.


Eğitim-İş olarak 26 Haziran Cuma günü, 2025-2026 eğitim-öğretim yılına dair hazırladığımız yıl sonu değerlendirme raporumuzu paylaşmak, okullarda ve meydanlarda öğretmenlere yönelik artan şiddete dikkat çekmek, eğitim emekçilerinin ve öğrencilerimizin yaşam hakkını savunmak, “Güvenli Okul, Sağlıklı Eğitim” talebimizi kamuoyuna taşımak amacıyla Ankara’da MEB önünde, ülke genelinde ise il milli eğitim müdürlükleri önünde olacağız.


Eğitimde liyakatsizliğe, adaletsizliğe, gericiliğe, piyasacılığa, şiddetin her türlüsüne karşı tüm halkımızı ve basın emekçilerini MEB önündeki açıklamamıza davet ediyoruz.


Tarih: 26 Haziran 2026, Cuma
Saat: 11.00
Yer: Ankara, MEB önü – Türkiye geneli il milli eğitim müdürlükleri önü.

Eylem Kararı İçin Tıklayınız