HiZMET İÇİ EĞİTİM ONAY SÜREÇLERİNE İLİŞKİN TALEPLERİMİZİ MEB'E İLETTİK
OKUL HEMŞiRELERiNiN SORUNLARI VE ÇÖZÜM ÖNERiLERiNE iLiŞKiN GÖRÜŞ VE ÖNERiLERiMiZi MEB’E SUNDUK
MEB’DEN iKiNCi iL DIŞI YER DEĞiŞTiRME HAKKININ TANINMASINI TALEP ETTİK
EĞİTİMDE HER TÜRLÜ ŞİDDETE SON! GÜVENLİ OKUL, SAĞLIKLI EĞİTİM İSTİYORUZ!
SÖZLEŞMELİ ÖĞRETMENLERİN MAZERET TAYİNİ HAKKI İÇİN VERDİĞİMİZ MÜCADELE KAZANIMLA SONUÇLANDI!
19 Eylül 2011
Eğitim-İş III. Dönem I. Başkanlar Kurulu 17-18 Eylül 2011 Cumartesi ve Pazar günü Yol-İş Sendikası Toplantı Salonu’nda gerçekleştirildi.
Toplantıya konfederasyonumuz Birleşik Kamu-İş Genel Başkanı Hasan Kütük, Genel Örgütlenme Sekreteri Muzaffer Arslan, Birleşik Büro-İş Genel Başkanı Haydar Şahindokuyucu, Kültür Sanat-İş Sendikası Genel Başkanı Ş. M. Şahin Çulcuoğlu, Eğitim-İş Genel Merkez Yönetim Kurulu üyeleri, şube ve temsilcilik başkanlarımız katılmıştır.
Toplantıda 3. Olağan Genel Kurul, 15 Ağustos eylemi, ülke gündemi, sendikal süreç, örgütlenme çalışmaları, yeni eğitim-öğretim döneminde yapılacak çalışmalar değerlendirildi.
İyi bir çalışma döneminin geçirilmesi dileğiyle toplantı sona erdi.