SAFRANBOLU’DA ÇOCUKLARIMIZIN GELECEĞİ VE TARİHİ MİRAS GASP EDİLİYOR!
Bu Ülkenin Kurucu Değerleri Taratışmaya Açık Değildir!
Ayrımcı, Cinsiyetçi ve Aşağılayıcı Dili Kınıyoruz
SINAV KOMİSYONLARINA İLİŞKİN BELiRSiZLiKLERiN GiDERiLMESi iÇiN MEB’E BAŞVURDUK!
TUTSAK GAZETECİ İSMAİL ARI’NIN ANKARA’DA GÖRÜLEN DURUŞMASINA KATILDIK
09 Ekim 2018
İlkokul 3 ve 4. sınıf öğrenciler için açılacak kurslarda görev alacak öğretmenlerin ücretlerini Destekleme ve Yetiştirme Kurslarında olduğu gibi yüzde 100 arttırımlı ödenmesi için bakanlığa başvurduk.
Bu konuda bakanlıkça yapılacak bir düzenleme sorunu çözecektir. İYEP'in de Destekleme ve Yetiştirme Kursları kapsamına alınması ile öğretmenlerin ek hizmet puanı sorunu da çözülmüş olacaktır.
Gerekli düzenlemenin yapılmasını ve öğretmenlerin mağduriyetlerine yol açılmamasını talep ediyoruz.
MERKEZ YÖNETİM KURULU