HiZMET İÇİ EĞİTİM ONAY SÜREÇLERİNE İLİŞKİN TALEPLERİMİZİ MEB'E İLETTİK
OKUL HEMŞiRELERiNiN SORUNLARI VE ÇÖZÜM ÖNERiLERiNE iLiŞKiN GÖRÜŞ VE ÖNERiLERiMiZi MEB’E SUNDUK
MEB’DEN iKiNCi iL DIŞI YER DEĞiŞTiRME HAKKININ TANINMASINI TALEP ETTİK
EĞİTİMDE HER TÜRLÜ ŞİDDETE SON! GÜVENLİ OKUL, SAĞLIKLI EĞİTİM İSTİYORUZ!
SÖZLEŞMELİ ÖĞRETMENLERİN MAZERET TAYİNİ HAKKI İÇİN VERDİĞİMİZ MÜCADELE KAZANIMLA SONUÇLANDI!
19 Aralık 2014
17 Aralık’ta Yatağan’dan başlattığımız “Laik Eğitim ve Emeğe Saygı Yürüyüşü” bugün Bursa ile devam etti.
Balıkesir’den Bursa’ya gelen yürüyüş kolunu, Şehreküstü Meydanı’nda Bursa Şubesi üyelerimiz, demokratik kitle örgütleri, siyasi parti temsilcileri, işçi sendikalarının temsilcileri ve çok sayıda vatandaş karşıladı. “Eğitim-İş yürüyor, mücadele büyüyor”, “Her yer rüşvet, her yer yolsuzluk”, “Cumhuriyet değil, AKP yıkılacak”, “Mustafa Kemal'in öğretmenleriyiz” sloganları eşliğinde Kent Meydanı’na doğru yürüyüşe geçildi.
Kent Meydanı’nda yapılan basın açıklamasının ardından yürüyüş İnegöl ve Bozüyük'le devam etti.