HiZMET İÇİ EĞİTİM ONAY SÜREÇLERİNE İLİŞKİN TALEPLERİMİZİ MEB'E İLETTİK
OKUL HEMŞiRELERiNiN SORUNLARI VE ÇÖZÜM ÖNERiLERiNE iLiŞKiN GÖRÜŞ VE ÖNERiLERiMiZi MEB’E SUNDUK
MEB’DEN iKiNCi iL DIŞI YER DEĞiŞTiRME HAKKININ TANINMASINI TALEP ETTİK
EĞİTİMDE HER TÜRLÜ ŞİDDETE SON! GÜVENLİ OKUL, SAĞLIKLI EĞİTİM İSTİYORUZ!
SÖZLEŞMELİ ÖĞRETMENLERİN MAZERET TAYİNİ HAKKI İÇİN VERDİĞİMİZ MÜCADELE KAZANIMLA SONUÇLANDI!
02 Ekim 2013
SBS puanı ile öğrenci alan okullarımızda ciddi anlamda kontenjan boşluğu olmuş, bu boşluk yapılan ek yerleştirmelere rağmen doldurulamamıştı.
Sendikamız Eğitim-İş, Milli Eğitim Bakanlığı’na yaptığı başvuruda, boş kontenjanların doldurulması için yeni bir ek kayıt hakkı verilmesi ve bu ek yerleştirmelerin kontenjanların doluncaya kadar devam ettirilmesini önermişti.
Bu talebimizi dikkate alan Bakanlığın, 4 Ekim Cuma gününe kadar mevcut yedek liste üzerinden ek yerleştirme yapacağı açıklanmıştır. Konuya ilişkin detaylı açıklamayı Bakanlığın yarın yapması bekleniyor.
MEB’e yazdığımız yazı için tıklayınız