HiZMET İÇİ EĞİTİM ONAY SÜREÇLERİNE İLİŞKİN TALEPLERİMİZİ MEB'E İLETTİK
OKUL HEMŞiRELERiNiN SORUNLARI VE ÇÖZÜM ÖNERiLERiNE iLiŞKiN GÖRÜŞ VE ÖNERiLERiMiZi MEB’E SUNDUK
MEB’DEN iKiNCi iL DIŞI YER DEĞiŞTiRME HAKKININ TANINMASINI TALEP ETTİK
EĞİTİMDE HER TÜRLÜ ŞİDDETE SON! GÜVENLİ OKUL, SAĞLIKLI EĞİTİM İSTİYORUZ!
SÖZLEŞMELİ ÖĞRETMENLERİN MAZERET TAYİNİ HAKKI İÇİN VERDİĞİMİZ MÜCADELE KAZANIMLA SONUÇLANDI!
18 Ekim 2012
Milli Eğitim Bakanlığı gaf üstüne gaf yaparak Bakanlığın nasıl yönetilmemesi gerektiğinin örneklerini vermeye devam etmektedir.
4+4+4 ile on binlerce öğretmeni norm fazlası yapan, özür durumu atamalarını yüzüne gözüne bulaştırıp aileleri parçalayan, bu hatalarını düzeltme adına alan değişikliği adı altında eğitimin kalitesine bir darbe vuran, becayiş adı altında özür durumu mağduru öğretmenlerin onayını dahi almadan atamalarını yapan Milli Eğitim Bakanlığı’nın şimdi de özür durumundan ataması yapılmamış öğretmenlere, telefon ile “geçici memurluk” teklifi yaptığı basına yansımıştır. Bu konuda Bakanlıktan resmi bir açıklama da yapılmamıştır.
Eğitim-İş olarak haberin doğru olup olmadığına ilişkin Milli Eğitim Bakanlığı’na yazı yazdık.
İlgili Yazı İçin Tıklayınız