HiZMET İÇİ EĞİTİM ONAY SÜREÇLERİNE İLİŞKİN TALEPLERİMİZİ MEB'E İLETTİK
OKUL HEMŞiRELERiNiN SORUNLARI VE ÇÖZÜM ÖNERiLERiNE iLiŞKiN GÖRÜŞ VE ÖNERiLERiMiZi MEB’E SUNDUK
MEB’DEN iKiNCi iL DIŞI YER DEĞiŞTiRME HAKKININ TANINMASINI TALEP ETTİK
EĞİTİMDE HER TÜRLÜ ŞİDDETE SON! GÜVENLİ OKUL, SAĞLIKLI EĞİTİM İSTİYORUZ!
SÖZLEŞMELİ ÖĞRETMENLERİN MAZERET TAYİNİ HAKKI İÇİN VERDİĞİMİZ MÜCADELE KAZANIMLA SONUÇLANDI!
02 Aralık 2016
Devletin asli görevlerini taşeronlara devretmeye yönelik iktidar anlayışının ortaya çıkardığı felaketlerin yeni bir örneği olarak karşımıza çıkan Aladağ yangını, artık bu yanlıştan dönülme zorunluluğunu bir kez daha gözler önüne sermiştir.
Çocuklarımızı tarikat, cemaat ve vakıfların insafına bırakan bu sistemden derhal vazgeçilerek anayasanın tanımladığı sosyal devlet tam manasıyla hakim kılınmalıdır.
Defalarca kez gündeme getirdiğimiz bu yurtların denetimsizliği, her geçen gün acı olayların bir yenisini karşımıza çıkarmaktadır. Başta Milli Eğitim Bakanı olmak üzere denetim görevini yerine getirmeyen kamu görevlileri bu sorumluluktan kaçınamaz.
Aladağ’da yaşanan felaketin sorumluları hesap vermelidir.
Buna yönelik olarak sorumluluğu bulunan başta Milli Eğitim Bakanı, Adana Valisi, Adana İl Milli Eğitim Müdürü, Aladağ Kaymakamı, Aladağ İlçe Milli Eğitim Müdürü hakkında Sendikamızca suç duyurusunda bulunulmuştur.
MERKEZ YÖNETİM KURULU