HiZMET İÇİ EĞİTİM ONAY SÜREÇLERİNE İLİŞKİN TALEPLERİMİZİ MEB'E İLETTİK
OKUL HEMŞiRELERiNiN SORUNLARI VE ÇÖZÜM ÖNERiLERiNE iLiŞKiN GÖRÜŞ VE ÖNERiLERiMiZi MEB’E SUNDUK
MEB’DEN iKiNCi iL DIŞI YER DEĞiŞTiRME HAKKININ TANINMASINI TALEP ETTİK
EĞİTİMDE HER TÜRLÜ ŞİDDETE SON! GÜVENLİ OKUL, SAĞLIKLI EĞİTİM İSTİYORUZ!
SÖZLEŞMELİ ÖĞRETMENLERİN MAZERET TAYİNİ HAKKI İÇİN VERDİĞİMİZ MÜCADELE KAZANIMLA SONUÇLANDI!
13 Aralık 2019
Eğitim-İş Merkez Yönetim Kurulu olarak, Milli Eğitim Bakanı Ziya Selçuk ile görüştük.
Genel Başkanımız Orhan Yıldırım, Genel Mali Sekreterimiz Hüseyin Kara, Genel Özlük Hukuk ve TİS Sekreterimiz Maksut Balmuk, Genel Eğitim Sekreterimiz Suat Özkolay, Genel Basın Yayın ve Uluslararası İlişkiler Sekreterimiz Şükrü Balun, Bakan Selçuk’un makamında biraraya geldi.
Görüşmede, öğretmenlerin ve eğitimin içinde bulunduğu sorunlar ve çözüm önerileri konusunda görüş alışverişinde bulunuldu. Genel Eğitim Sekreterimiz Suat Özkolay, Eğitim-İş olarak 9-10-11 Nisan 2020 tarihinde gerçekleştireceğimiz, “Eğitimde Geleceğe Bakış” başlıklı Eğitim Şuramıza ilişkin dosyayı Bakan Selçuk’a sundu.