EĞİTİMİ KUŞATAN ŞİDDETE KARŞI ALANLARDAYDIK!
“EĞİTİMDE ŞİDDETLE MÜCADELE: GÜVENLİ OKULLAR MÜMKÜN MÜ?” RAPORUMUZ YAYINDA!
HiZMET İÇİ EĞİTİM ONAY SÜREÇLERİNE İLİŞKİN TALEPLERİMİZİ MEB'E İLETTİK
OKUL HEMŞiRELERiNiN SORUNLARI VE ÇÖZÜM ÖNERiLERiNE iLiŞKiN GÖRÜŞ VE ÖNERiLERiMiZi MEB’E SUNDUK
MEB’DEN iKiNCi iL DIŞI YER DEĞiŞTiRME HAKKININ TANINMASINI TALEP ETTİK
30 Aralık 2011
Umutlarımızı yeşerten, geleceğimizi aydınlatan en değerli gücümüzdür emeğimiz. Alın terimiz bizlere umut verir ve Cumhuriyet’in ışığı yolumuzu aydınlatır. Tüm örgütümüzün de içinde taşıdığı bu inançla, kederde ve mutlulukta yan yana, omuz omuza yürümek, en büyük sorumluluğumuzdur.
Eğitim emekçileri örgütlenmelerinin emekten yana, antiemperyalist, bağımsızlıkçı, ilerici, devrimci ve halktan yana geleneklerinin günümüzdeki yegane temsilcisi Eğitim-İş olarak, demokratik ve laik cumhuriyetten, bağımsızlıktan yana bir çizgide, aklın egemenliğine, insan haklarına ve düşünce özgürlüğüne verilen değerin karşılığını bulduğu bir Türkiye dileği ve özlemiyle, yeni yılınızı kutluyoruz.
Eğitim-İş Merkez Yönetim Kurulu adına
Veli DEMİR
Genel Başkan