ÖĞRETMENLERİN EK DERS ÜCRETLERİ HAKKINDA BAKANLIĞA BAŞVURUDA BULUNDUK

25 Şubat 2010

GALERİ
ÖĞRETMENLERİN EK DERS ÜCRETLERİ HAKKINDA BAKANLIĞA BAŞVURUDA BULUNDUK | EĞİTİM İŞ

RESİMLERİ GÖRÜNTÜLEMEK İÇİN ÜSTÜNE TIKLAYINIZ

 

Bakanlık tarafından yayınlanan 2010/17 nolu genelgeye göre yüksek öğretime yerleştirme sınavları öncesinde öğrencilerin toplam devamsızlık sayısı 45 güne ulaşabilecektir. Ööğretmenler ise ders programlarına göre okula gelmek ve okulda bulunmak zorundadır. Bu durumda ek ders ücretlerinin kesileceği yönünde gelen yorumların açıklığa kavuşturulması gerekmektedir. Bu konuda öğretmenlerin mağduriyetinin giderilmesi için bakanlığa başvuruda bulunduk.

Bakanlığa gönderdiğimiz yazıyı indirmek için tıklayınız.