EĞİTİMİ KUŞATAN ŞİDDETE KARŞI ALANLARDAYDIK!
“EĞİTİMDE ŞİDDETLE MÜCADELE: GÜVENLİ OKULLAR MÜMKÜN MÜ?” RAPORUMUZ YAYINDA!
HiZMET İÇİ EĞİTİM ONAY SÜREÇLERİNE İLİŞKİN TALEPLERİMİZİ MEB'E İLETTİK
OKUL HEMŞiRELERiNiN SORUNLARI VE ÇÖZÜM ÖNERiLERiNE iLiŞKiN GÖRÜŞ VE ÖNERiLERiMiZi MEB’E SUNDUK
MEB’DEN iKiNCi iL DIŞI YER DEĞiŞTiRME HAKKININ TANINMASINI TALEP ETTİK
25 Şubat 2010
Bakanlık tarafından yayınlanan 2010/17 nolu genelgeye göre yüksek öğretime yerleştirme sınavları öncesinde öğrencilerin toplam devamsızlık sayısı 45 güne ulaşabilecektir. Ööğretmenler ise ders programlarına göre okula gelmek ve okulda bulunmak zorundadır. Bu durumda ek ders ücretlerinin kesileceği yönünde gelen yorumların açıklığa kavuşturulması gerekmektedir. Bu konuda öğretmenlerin mağduriyetinin giderilmesi için bakanlığa başvuruda bulunduk.