HiZMET İÇİ EĞİTİM ONAY SÜREÇLERİNE İLİŞKİN TALEPLERİMİZİ MEB'E İLETTİK
OKUL HEMŞiRELERiNiN SORUNLARI VE ÇÖZÜM ÖNERiLERiNE iLiŞKiN GÖRÜŞ VE ÖNERiLERiMiZi MEB’E SUNDUK
MEB’DEN iKiNCi iL DIŞI YER DEĞiŞTiRME HAKKININ TANINMASINI TALEP ETTİK
EĞİTİMDE HER TÜRLÜ ŞİDDETE SON! GÜVENLİ OKUL, SAĞLIKLI EĞİTİM İSTİYORUZ!
SÖZLEŞMELİ ÖĞRETMENLERİN MAZERET TAYİNİ HAKKI İÇİN VERDİĞİMİZ MÜCADELE KAZANIMLA SONUÇLANDI!
10 Ekim 2012
Bölücü terör örgütü elebaşısının Suriye’den kaçmak zorunda kaldığı 9 Ekim’in yıldönümünde, terör örgütü mensupları Diyarbakır, Hakkari ve Şırnak’ta 10 okulu ateşe verdi, 3 öğrenci ve 2 öğretmen yaralandı. Eğitim-İş olarak, yaralanan öğretmenlerimize ve öğrencilerimize acil şifalar diliyor, gerçekleştirilen bu eylemleri şiddetle kınıyoruz.
Terör örgütü, bölgedeki eğitim-öğretimi kesintiye uğratmak için giriştiği faaliyetleri son dönemlerde iyice arttırmıştır. Bölgede güçlenmek, okullara hakim olmak ve öğrencileri yönlendirebilmek için, daha önce öğretmenleri kaçıran terör örgütü, şimdi de okullara saldırarak öğrencilerimizin ve öğretmenlerimizin can güvenliğini tehdit etmektedir.
Ama asıl üzücü olan siyasal iktidarın okullara kadar inen bu terör olayları karşısındaki sessizliği ve teslimiyetçi tavrıdır. Öğrencilerimizin ve ülkemizin her tarafında, eğitimin ışığı ve aydınlığını taşıyan öğretmenlerimizin korunması, devletin başlıca görevi olmalıdır. Onların terörün hedefi olması asla kabul edilemez.
Unutulmamalıdır ki, öğretmenlerimiz ve ülkemizin geleceği çocuklarımız şiddete maruz kaldıkça, bu ülkenin yarınlara yürümesi mümkün olmayacaktır.
MERKEZ YÖNETİM KURULU