HiZMET İÇİ EĞİTİM ONAY SÜREÇLERİNE İLİŞKİN TALEPLERİMİZİ MEB'E İLETTİK
OKUL HEMŞiRELERiNiN SORUNLARI VE ÇÖZÜM ÖNERiLERiNE iLiŞKiN GÖRÜŞ VE ÖNERiLERiMiZi MEB’E SUNDUK
MEB’DEN iKiNCi iL DIŞI YER DEĞiŞTiRME HAKKININ TANINMASINI TALEP ETTİK
EĞİTİMDE HER TÜRLÜ ŞİDDETE SON! GÜVENLİ OKUL, SAĞLIKLI EĞİTİM İSTİYORUZ!
SÖZLEŞMELİ ÖĞRETMENLERİN MAZERET TAYİNİ HAKKI İÇİN VERDİĞİMİZ MÜCADELE KAZANIMLA SONUÇLANDI!
06 Şubat 2012
“Ülkemize, emeğimize, geleceğimize sahip çıkıyoruz” diyerek 4 Şubatta Samsundan başlattığımız yürüyüşümüzün 3. Gününde Yürüyüş kolumuz sabah saat 10’da Çorum iline ulaştı. Çorum il merkezine doğru devam eden yürüyüşte “yandaş sendika yasasına hayır”, “19 mayıs onurumuzdur”, “susma haykır grev haktır” ve “gençliğe hitabe Atamızın mirası” sloganları halk tarafından alkışlarla karşılandı. Yürüyüş kolu, saat 12 civarında Çorum halkının yoğun ilgisiyle tarihi saat kulesinin bulunduğu meydana giriş yaptı. Çeşitli kitle örgütlerinin ve siyasi partilerin de destek amacıyla bulunduğu meydanda, Konfederasyon Başkanımız Sayın İsmail TUTOĞLU basın açıklamasını gerçekleştirdi. Ardından sloganlar ve halaylar ile Çorum ilimizde coşku dolu bir miting gerçekleştirildi. Saat 13’de yeniden yürüyüşe geçilerek Çorum’dan ayrılındı. Yürüyüş kolu saat 15.30 civarında Sungurlu ilçesine ulaşarak Ankara’ya doğru yürüyüşüne devam edecektir.