SAVARONA İÇİN KAMPANYA

30 Mart 2010

GALERİ
SAVARONA İÇİN KAMPANYA | EĞİTİM İŞ

RESİMLERİ GÖRÜNTÜLEMEK İÇİN ÜSTÜNE TIKLAYINIZ

 

Eğitim-İş Genel Başkanı Yüksel ADIBELLİ'nin Atatürk'ün yatı Savarona'nın yabancılara satışı hakkında Cumhuriyet Gazetesi'ne yaptığı açıklamadır:

"Cumhuriyetimizi kuran Atatürk'ün hatırası, bizim bir değerimizdir. Değerlerimiz satılamaz." 

"Eğitim-İş olarak biz bir kampanya başlatacağız. Yurttaşlara sesleneceğiz: Gelin Atamızın hatırasına sahip çıkalım. Atamızın hatırası Türkiye'de kalsın."

"Atatürk'ün hatırasına devlet de sahip çıkmazsa, biz Eğitim-İş olarak gücümüz yettiği kadar bu yata talip olacağız."

Haberi okumak için tıklayınız.