SEMİNER EK DERS KAYIPLARI İÇİN MEB'E BAŞVURDUK

04 Haziran 2012

GALERİ
 | EĞİTİM İŞ

RESİMLERİ GÖRÜNTÜLEMEK İÇİN ÜSTÜNE TIKLAYINIZ

    2011/2012 yıl sonu eğitim seminerinin, yönetmelikte 2 hafta olarak belirtilmesine karşın 3 hafta olarak düzenlenmesi sonucunda, ilköğretim okullarında görev yapan öğretmenlerin 1 haftalık ek ders kayıplarının önlenmesi için Milli Eğitim Bakanlığı'na başvurduk. 

İlgili yazı için tıklayınız