HiZMET İÇİ EĞİTİM ONAY SÜREÇLERİNE İLİŞKİN TALEPLERİMİZİ MEB'E İLETTİK
OKUL HEMŞiRELERiNiN SORUNLARI VE ÇÖZÜM ÖNERiLERiNE iLiŞKiN GÖRÜŞ VE ÖNERiLERiMiZi MEB’E SUNDUK
MEB’DEN iKiNCi iL DIŞI YER DEĞiŞTiRME HAKKININ TANINMASINI TALEP ETTİK
EĞİTİMDE HER TÜRLÜ ŞİDDETE SON! GÜVENLİ OKUL, SAĞLIKLI EĞİTİM İSTİYORUZ!
SÖZLEŞMELİ ÖĞRETMENLERİN MAZERET TAYİNİ HAKKI İÇİN VERDİĞİMİZ MÜCADELE KAZANIMLA SONUÇLANDI!
26 Ağustos 2022
Emek mücadelesinde sendikamıza yeni bir heyecan ve güç kazandıran Şuhut İlçe Temsilciliğimizin açılışını gerçekleştirdik.
Etkili sendikacılığını, Türkiye’de oransal olarak en çok büyüyen sendika olmakla taçlandıran sendikamız, emek ve aydınlanma mücadelesi bayrağını ülkenin dört bir yanına dikmeye devam ediyor.
Açılış törenine, Genel Başkanımız Kadem Özbay, Genel Mali Sekreterimiz Hüseyin Selçuk, Genel Örgütlenme Sekreterimiz Şenol Eyüboğlu, Genel Basın Yayın ve Uluslararası İlişkiler Sekreterimiz Emine Çalık, Afyonkarahisar Şubemiz, Ankara 1,2 ve 3 No’lu Şubelerimiz, Antalya, Aydın, Burdur, Bursa, Denizli, Isparta, İzmir 1,2,3 ve 4 No’lu Şubelerimiz, Kocaeli 1 ve 2 No’lu Şubelerimiz, Konya, Kütahya ve Samsun Şubelerimizin Yönetim Kurulu Üyeleri katıldı.
Büyük Taarruz’un başlangıç yeri olarak her yıl ziyaret edilen Şuhut’ta da tüm cumhuriyet aydınlanmacılarının, Büyük Önderimiz Mustafa Kemal Atatürk’e ve emanetlerine her koşulda sahip çıkanların artık bir evi var.