HiZMET İÇİ EĞİTİM ONAY SÜREÇLERİNE İLİŞKİN TALEPLERİMİZİ MEB'E İLETTİK
OKUL HEMŞiRELERiNiN SORUNLARI VE ÇÖZÜM ÖNERiLERiNE iLiŞKiN GÖRÜŞ VE ÖNERiLERiMiZi MEB’E SUNDUK
MEB’DEN iKiNCi iL DIŞI YER DEĞiŞTiRME HAKKININ TANINMASINI TALEP ETTİK
EĞİTİMDE HER TÜRLÜ ŞİDDETE SON! GÜVENLİ OKUL, SAĞLIKLI EĞİTİM İSTİYORUZ!
SÖZLEŞMELİ ÖĞRETMENLERİN MAZERET TAYİNİ HAKKI İÇİN VERDİĞİMİZ MÜCADELE KAZANIMLA SONUÇLANDI!
16 Ekim 2009
16.10.2009 Cuma günü saat:11.00’da Türk Eğitim-Sen Genel Başkanı İsmail KONCUK ile merkez yönetim kurulu üyeleri genel merkezimize resmi bir ziyarette bulundular.
Türk Eğitim-Sen genel başkanı İsmail KONCUK, Eğitim-İş Sendikası’nı dikkatle takip ettiklerini, Eğitim-İş’in örgütlü mücadeleye büyük katkı sunduğunu belirttikten sonra eğitimin ve eğitimcilerin sorunlarını çözme noktasında birlikte hareket edilmesinin yararlı olduğunu söyledi. Bu anlamda 25 Kasım 2009’da iş bırakma eyleminde de birlikte olma talebinde bulundu.
Bu çağrıyı memnuniyetle karşıladığını, konuyu Merkez Yönetim Kurulu’nda değerlendireceklerini belirten Genel Başkanımız Yüksel ADIBELLİ, geç kalmış olmakla beraber gelinen noktanın sendikal mücadele için önemli olduğunu söyledi. Eğitim-İş’in eğitimin ve eğitim çalışanlarının sorunlarının çözümü için daha önce de tüm sendikalara çağrı yaptığını; ama yanıt alamadığını belirtti. Bugün bu birlikteliğin sağlanmış olmasını çok önemsediğini belirterek Türk Eğitim-Sen genel başkanı İsmail KONCUK’ a ve Merkez Yönetim Kurulu üyelerine ziyaretlerinden dolayı teşekkür etti.
Her iki genel başkan, bundan sonra sorunların çözümünde daha sık yan yana gelme noktasında diğer sendikalara da çağrıda bulunarak görüşmeyi sonlandırdılar.
Eğitim-İş Genel Merkez Yönetim Kurulu