HiZMET İÇİ EĞİTİM ONAY SÜREÇLERİNE İLİŞKİN TALEPLERİMİZİ MEB'E İLETTİK
OKUL HEMŞiRELERiNiN SORUNLARI VE ÇÖZÜM ÖNERiLERiNE iLiŞKiN GÖRÜŞ VE ÖNERiLERiMiZi MEB’E SUNDUK
MEB’DEN iKiNCi iL DIŞI YER DEĞiŞTiRME HAKKININ TANINMASINI TALEP ETTİK
EĞİTİMDE HER TÜRLÜ ŞİDDETE SON! GÜVENLİ OKUL, SAĞLIKLI EĞİTİM İSTİYORUZ!
SÖZLEŞMELİ ÖĞRETMENLERİN MAZERET TAYİNİ HAKKI İÇİN VERDİĞİMİZ MÜCADELE KAZANIMLA SONUÇLANDI!
03 Nisan 2012
YATILI VE BURSLU ÖĞRENCİLERDEN MUAYENE VE İLAÇ KATKI PAYI ALINMAMASI İÇİN MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞINA YAZI YAZDIK
1 Ocak tarihinden itibaren Milli Eğitim Bakankğı bünyesinde ilköğretim ve ortaöğretim kurumlannda parasız yatılı veya burslu okuyan öğrencilerden muayene ve ilaç katkı payı alınmaya başlanmıştır.
Eğitim-İş olarak Milli Eğitim Bakanlığı'na bir yazı yazarak polis ve askeri öğrencilerden muayene ve ilaç katkı payı alınmaması yönündeki düzenlemeninin, zor koşullarda okuyan öğrencilerimiz içinde yapılmasını talep ettik.
Milli Eğitim Bakanlığı'na gönderdiğimiz yazıya ulaşmak için tıklayınız