HiZMET İÇİ EĞİTİM ONAY SÜREÇLERİNE İLİŞKİN TALEPLERİMİZİ MEB'E İLETTİK
OKUL HEMŞiRELERiNiN SORUNLARI VE ÇÖZÜM ÖNERiLERiNE iLiŞKiN GÖRÜŞ VE ÖNERiLERiMiZi MEB’E SUNDUK
MEB’DEN iKiNCi iL DIŞI YER DEĞiŞTiRME HAKKININ TANINMASINI TALEP ETTİK
EĞİTİMDE HER TÜRLÜ ŞİDDETE SON! GÜVENLİ OKUL, SAĞLIKLI EĞİTİM İSTİYORUZ!
SÖZLEŞMELİ ÖĞRETMENLERİN MAZERET TAYİNİ HAKKI İÇİN VERDİĞİMİZ MÜCADELE KAZANIMLA SONUÇLANDI!
12 Kasım 2008
Yüce Atatürk’ü ölümünün 70. yılında her geçen gün daha fazla özlem duyarak anıyoruz.
Bu ölüm yıldönümünde Ata’mızı bir kez daha anlamaya, verdiği emanete sahip çıkmaya, gösterdiği “çağdaş uygarlık düzeyinin üzerine çıkma” hedefine kararlılıkla ilerlemeye çalışmalıyız. Kendimizi sorgulamalıyız. Nerede hata yaptığımızı, hangi eksikliklerimizin olduğunu bilmeliyiz. Özellikle de ülkemizi sömürgeleştirmek isteyen emperyalist güçlerin Mustafa Kemal’e niçin saldırdıklarını iyi anlamalıyız. Çünkü onlar bu ülkede Mustafa Kemal Atatürk’ün izini silmeden hain emellerine ulaşamayacaklarını çok iyi bilemektedirler.
Onu ülkemizde yok saymak isteyenler, portrelerini duvarlardan indirmek, anıtlarını caddelerden sökmek isteyenler var. Mustafa Kemal’i, Atatürk’ü “Mustafa”ya indirgeyip küçümseyenler var. Daha niceleri var. Büyüklüğünü kavrayamayan, algılayamayanlar, yaptığı devrimlerden travma geçirenler var.
Ama unutmasınlar ki, bu ülkede Mustafa Kemal’i “Başöğretmen” sayan, O’nun aydınlık düşüncelerinin, devrimlerinin takipçisi Cumhuriyet öğretmenleri var. Cumhuriyet’i emanet ettiği, bu ulusun geleceği, geleceğimizin güneşi Türk gençliği var. Nabzının her atışında, yüreğinin her vuruşunda Mustafa Kemal’i duyan ve unutmayan Türk ulusu var.
Ata’mızın düşüncelerini beynimizde, sevgisini yüreğimizde ve gönlümüzde sonsuza kadar taşıyacağız. Kurduğu Cumhuriyet, bıraktığı devrim ve ilkeler yolumuzu aydınlatmaya devam edecektir.
Atam, seni bir kez daha şükran ve minnetle anıyor, huzurunda saygıyla eğiliyoruz. Ruhun şad olsun.
Yüksel ADIBELLİ
Genel Başkan