HiZMET İÇİ EĞİTİM ONAY SÜREÇLERİNE İLİŞKİN TALEPLERİMİZİ MEB'E İLETTİK
OKUL HEMŞiRELERiNiN SORUNLARI VE ÇÖZÜM ÖNERiLERiNE iLiŞKiN GÖRÜŞ VE ÖNERiLERiMiZi MEB’E SUNDUK
MEB’DEN iKiNCi iL DIŞI YER DEĞiŞTiRME HAKKININ TANINMASINI TALEP ETTİK
EĞİTİMDE HER TÜRLÜ ŞİDDETE SON! GÜVENLİ OKUL, SAĞLIKLI EĞİTİM İSTİYORUZ!
SÖZLEŞMELİ ÖĞRETMENLERİN MAZERET TAYİNİ HAKKI İÇİN VERDİĞİMİZ MÜCADELE KAZANIMLA SONUÇLANDI!
31 Ocak 2020
Elazığ'da meydana gelen 6.5 şiddetinde büyüklüğünde depremde aileler yakınlarını kaybetti, evlerini boşaltmak zorunda kaldı. Bu süreçte çocukların yaşadığı travma ise eğitimcilerin yarıyıl tatilinde olmalarına rağmen sorumluluklarının devam ettiği bilinci ile minik yüreklerinde yanında olmasını gerektirirdi.
İlk günden itibaren alanda depremzedelerle birlikte olan Elazığ Şube Başkanımız Hüseyin Selçuk ilde hasar gören okulları yerinde inceleme görevini yerine getirdi.
Elazığ’da okullar 10 Şubat tarihine kadar tatil edilirken il genelinde 10 okulun yıkım kararı çıktı. Elazığ’ın en eski okulu olan Mustafa Kemal ortaokulu ağır hasarlı olduğundan dün gece yıkımına başlandı. Elazığ ortaokulu ve 8 okul daha hemen yıkılmaya başlanacak. Çadır kentlerde ise çocukların depremin travmasını atlamaları için psikologlar, rehber öğretmenler eşliğinde terapiler yapılıyor.