EĞİTİMİ KUŞATAN ŞİDDETE KARŞI ALANLARDAYDIK!
“EĞİTİMDE ŞİDDETLE MÜCADELE: GÜVENLİ OKULLAR MÜMKÜN MÜ?” RAPORUMUZ YAYINDA!
HiZMET İÇİ EĞİTİM ONAY SÜREÇLERİNE İLİŞKİN TALEPLERİMİZİ MEB'E İLETTİK
OKUL HEMŞiRELERiNiN SORUNLARI VE ÇÖZÜM ÖNERiLERiNE iLiŞKiN GÖRÜŞ VE ÖNERiLERiMiZi MEB’E SUNDUK
MEB’DEN iKiNCi iL DIŞI YER DEĞiŞTiRME HAKKININ TANINMASINI TALEP ETTİK
14 Kasım 2013
İstanbul 3 No’lu Şube üyesi öğretmenlerimiz, 10-17 Kasım tarihleri arasında, yakalarına “Öğrenci Andı”nın bulunduğu kokartları takarak, okullarda ilk ders saatinde Atatürk’ü ve Cumhuriyeti anlattılar.
Şube Başkanımız Erkan Aksoy, Şube Örgütlenme Sekreterimiz Sibel Kocaman, Silivri İlçe Temsilcilik Başkanımız Sanlı Taşkın ve Yönetim Kurulu Üyeleri, eylem kapsamında 14 okulu ziyaret etti.