HiZMET İÇİ EĞİTİM ONAY SÜREÇLERİNE İLİŞKİN TALEPLERİMİZİ MEB'E İLETTİK
OKUL HEMŞiRELERiNiN SORUNLARI VE ÇÖZÜM ÖNERiLERiNE iLiŞKiN GÖRÜŞ VE ÖNERiLERiMiZi MEB’E SUNDUK
MEB’DEN iKiNCi iL DIŞI YER DEĞiŞTiRME HAKKININ TANINMASINI TALEP ETTİK
EĞİTİMDE HER TÜRLÜ ŞİDDETE SON! GÜVENLİ OKUL, SAĞLIKLI EĞİTİM İSTİYORUZ!
SÖZLEŞMELİ ÖĞRETMENLERİN MAZERET TAYİNİ HAKKI İÇİN VERDİĞİMİZ MÜCADELE KAZANIMLA SONUÇLANDI!
26 Kasım 2019
İzmir 1 No’lu Şubemiz, 24 Kasım Öğretmenler Günü’nde mülkiyeti sendikamıza ait olan yeni binasının açılışını ve emekliye ayrılan öğretmenlerimize plaket törenini gerçekleştirdi.
Açılışa Genel Başkanımız Orhan Yıldırım, Genel Sekreterimiz Ebru Sungar, Genel Örgütlenme Sekreterimiz Bilal Şener, Genel Basın Yayın ve Uluslararası İlişkiler Sekreterimiz Şükrü Balun, Kurucu Genel Başkanımız Yüksel Adıbelli, Konfederasyonumuz Birleşik Kamu-İş Yönetim Kurulu Üyeleri, İzmir 1 No’lu Şube Başkanımız Adem Yıldırım ve Şube Yönetim Kurulu Üyeleri, İzmir 2,3 ve 4 No’lu Şube, İstanbul 2 No’lu, Denizli, Aydın ve Manisa Şube Başkanları ve yöneticileri, Tüm Yerel Sen İzmir 1 ve 2 No’lu Şubeler, Büro-İş İzmir Şubesi, Buca, Karabağlar, Konak, Narlıdere Atatürkçü Düşünce Derneği Şubeleri, Buca Kızılçullu YKKED yöneticileri, çok sayıda üyemiz ve davetli katıldı.