Genel Başkanımız Kadem Özbay, MEB`in öğretmenlerin önlük giymeleri yönünde Valiliklere gönderdiği geneldeki amacın başka olduğunu ifade etti; "Özellikle kadın öğretmenlerin kıyafetine karışma düşüncesi olduğu da açıktır" dedi.

0 görüntüleme • 08 Eylül 2023